Oferta, czyli co robię na co dzień

Tworzenie stron www, blogów i sklepów internetowych

Twoja własna strona www
Stare polskie przysłowie mówi: „Jeśli nie ma Cię w Google – nie istniejesz” i – jak to w przysłowiach – jest w nim co raz więcej racji. Obserwuję Internet od lat i o ile jeszcze nie tak dawno posiadanie własnej wizytówki internetowej było jedną z możliwości, o tyle dziś jest koniecznością. – skontaktuj się!
Opieka nad stroną
Każda strona i blog utworzone na WordPressie wymagają bieżącej opieki. WordPress nieustannie się rozwija, dlatego zarówno jego, jak i motywy oraz wtyczki trzeba na bieżąco aktualizować. Do tego staje się z każdym dniem bardziej popularny, więc trzeba dbać również o bezpieczeństwo swojego miejsca w sieci. Jeśli skupiasz się na rozwoju swojego biznesu i zwyczajnie nie masz na to czasu – skontaktuj się!
Wybór domeny na stronę internetową
Domena to taki adres (jak pocztowy), dzięki któremu wyszukiwarka wie, gdzie w całym Internecie ma szukać Twojej strony. Domena może jednak zarówno pomóc Ci w prowadzeniu biznesu, jak i go nieco utrudnić. Dlatego jej wybór warto oprzeć o narzędzia pomagające odczytać potrzeby Twoich Klientów. Jeśli chcesz skorzystać z mojego doświadczenia – skontaktuj się!
Hosting dla Twojej strony
Jeśli domena jest adresem, to hosting jest jakby mieszkaniem, które pod tym adresem się znajduje. Inaczej mówiąc: żeby Twoja strona była w Internecie potrzebujesz wykupić dla niej przestrzeń. Dostawców hostingu jest na pęczki. Jeśli nie chcesz samodzielnie przedzierać się przez ich oferty – skontaktuj się!
Aktualizacje stron internetowych
Google lubi zmiany na stronach. Dzięki nim wie, że strona „żyje”. Dlatego co jakiś czas warto rozwijać, dodawać i uzupełniać ich treści. Od czasu do czasu stronie przydaje się również odświeżenie tego, co już na niej widnieje. Możliwości jest mnóstwo, czasu zazwyczaj na wszystko za mało. Czyż nie? Skontaktuj się!

 

Przeprowadzanie optymalizacji SEO

Audyt SEO
Audyt SEO to takie spojrzenie na stronę, które wskazuje, co można na niej zmienić, by poprawić jej widoczność i pozycje w wyszukiwarce. Finałem audytu jest plik z zaleceniami działań SEO do wdrożenia na stronie. Potrzebujesz audytu dla swojej strony? Skontaktuj się!
Słowa kluczowe
Słowa kluczowe (keywords) to frazy, dzięki którym znajdą Cię Twoi Klienci. Cokolwiek oferujesz zawsze jest możliwość sprawdzenia w jaki sposób Twojej oferty szukają Twoi Klienci. Pomagam dobrać odpowiednie słowa kluczowe pod Twój biznes. Aby się przekonać skontaktuj się!
Optymalizacja stron internetowych
Dobrze przeprowadzona optymalizacja strony internetowej potrafi bardzo pozytywnie wpłynąć na jej miejsce w wyszukiwarkach. Wiem, brzmi trywialnie, ale wiele osób zapomina, że dziś nie wystarczy już samo posiadanie strony www. Warto dołożyć starań, aby ułatwić jej znalezienie w Internecie. Zadbaj o swoje pozycje. Jeśli myślisz o optymalizacji swojej strony www – skontaktuj się!
Optymalizacja bloga
Optymalizacja bloga to jest specyficznym rodzajem optymalizacji SEO – skupia się głównie wokół tematyki bloga, jego słów kluczowych i optymalizacji treści. Reszta działań to w zasadzie promocja bloga w taki sposób, by dotrzeć do jak największej rzeszy Czytelników. Chcesz, żebym Ci w tym pomogła?  Skontaktuj się!
Optymalizacja sklepów www
Sklep internetowy to biznes, który nie może ot tak „wisieć sobie w sieci”. On musi być odwiedzany przez Klientów. Wreszcie – on musi na siebie zarobić. Dlatego trzeba poświęcić mu więcej uwagi i optymalizować na bieżąco. W zależności od oprogramowania, czy platformy, na którym prowadzisz swój sklep masz różne możliwości, ale zawsze da się coś zrobić, by poprawić sytuację. Nie rzucam słów na wiatr. Zarabiam na swoim sklepie. Jeśli chcesz skorzystać z mojego doświadczenia – skontaktuj się!
Monitoring pozycji
Konkurencja nie śpi. Nigdy nie śpi. Możesz jej nawet nie znać, a ona i tak nie śpi. Co więcej – ona nie tylko nie śpi. Twoja konkurencja działa. Warto być tego świadomym… Chętnie pomogę Ci zarówno poznać Twoją konkurencję, jak i monitorować Twoją i jej sytuację w Internecie. Sprawdź, jak to ważne. Skontaktuj się!

 

Pisanie treści – copywriting

Wpisy blogowe
Prowadzenie bloga to często niezwykła frajda, ale i obowiązek. W życiu każdego blogera przychodzi czas, kiedy zaczyna dzielić się obowiązkami z innym, zaczyna zlecać mniejsze lub większe prace. Jeśli jesteś właśnie w tym miejscu to zapraszam Cię do współpracy. Na co dzień prowadzę e-kreatywnie – blog o WordPressie i marketingu internetowym. Poczytaj. Jeśli zaiskrzyło – skontaktuj się!
Artykuły eksperckie
A może szukasz kogoś, kto chciałby pisać u Ciebie lub dla Ciebie pojedyncze lub serie artykułów eksperckich? Z przyjemnością podejmę się takiej współpracy. Znasz mój już blog? Świetnie! Nie czekaj – skontaktuj się!
Treści na stronę www
Strona internetowa to zamiennik rozmowy z Klientem. Z takim Klientem, który dopiero poznaje Twoją firmę, ofertę, Twoją ideę. Nie pozwól, by przeczytał kilka suchych faktów na Twojej www i kliknął krzyżyk w prawym górnym rogu przeglądarki! Pisanie sprawia mi przyjemność i z chęcią zainteresuję czytelników Twojej strony ofertą Twojej firmy. Nie stosuję sztuczek. Mam warsztat, a na jego bazie piszę od serca. Sam poczytaj i – co tu dużo pisać – skontaktuj się!
Opisy produktów dla sklepów
Wprawdzie potocznie mówi się, że to zdjęcia sprzedają w sklepie internetowym, jednak opisy produktów są w nim nie mniej ważne. Najgorsze, co możesz dla siebie zrobić, to przekopiować opisy, które są wszędzie. Unikatowe, pełne emocji i korzyści objaśnienia o Twoich produktach pomogą odwiedzającym Twój sklep podjąć decyzję o zakupie. Co więcej – wyjaśnią, co niejasne i odpowiedzą na jego pytania. Nie czekaj! Jeśli podobają Ci się moje treściskontaktuj się!
Inne...
Redakcja, aktualizacja, wprowadzanie treści, pomysłowe układanie treści na stronie, prowadzenie fanpagy na Facebooku – wszystko, co dotyczy słowa pisanego w Internecie, wszelkie zlecenia niestandardowe przyjmę i zrealizuję z pasją. Dlaczego? Bo kocham pisać! Naprawdę. Przekonaj się i skontaktuj!

Tworzenie identyfikacji wizualnej – grafiki

Grafika na stronę internetową
Po pierwsze: musi być spójna. Po drugie: musi być legalna. Po trzecie: musi oddawać charakter Twojego biznesu. I po czwarte: musi zachęcać do korzystania z usługi, czy zakupu produktu. Potrzebujesz grafiki? Skontaktuj się!
Logo
Niby tylko znaczek. Często mały znaczek w lewym górnym rogu strony www. A jednak – wbrew pozorom – nie tak łatwo go stworzyć. Logo może zrobić krzywdę Twojemu biznesowi, dlatego warto zlecić jego stworzenie specjaliście. We współpracy z graficzką tworzę logo oraz księgę znaku, dzięki czemu będziesz mieć możliwość wydrukowania go nawet na bilboardzie! Skontaktuj się!
Banery do sklepów internetowych
Banery, zwłaszcza w sklepach internetowych, są ważnym elementem – pokazują Twój produkt w życiu codziennym oraz zachęcają do zakupu. Dlatego muszą się podobać. Jeśli nie chcesz trafić na facebookową grupę „Grafik płakał jak projektował” – skontaktuj się!
Banery do reklam
Podobnie jak banery na stronę, czy do sklepu – banery do reklam trzeba dobrze przemyśleć. To one są wizytówką Twojej oferty i produktu. To one mają za zadanie przypomnieć Twojemu Klientowi o Tobie. Jeśli chcesz zacząć przygodę z reklamą banerową w Internecie – skontaktuj się!
Ulotki i inne...
Biznes to też często działania offline. Doskonale to rozumiem. Klienta trzeba szukać wszędzie i nie warto się ograniczać jedynie do sieci. Wykonujemy spójne projekty pamiętając, że Twój biznes jest całością. Skontaktuj się!